tirsdag den 7. januar 2014

Årets julekort

Så 2013 julekort sat i album. Jeg gør det enkelte at jeg har en mappe fra Netto som i år har fået noget chalkboard mist fra tattered angels, og midten har fået sølv embossing, tekst er kobber embossing og billedet kan jeg ikke huske hvor er fra, men skønt det er det. Indeni er der ikke pyntet ret meget, for formålet er bare at gemme kortene, så jeg kan gå tilbage og kigge dem. Jeg har bare lagt nogle enkelte sider på, da jeg har nogle med andres børn og dem vil jeg ikke lægge på bloggen.




3 kommentarer:

  1. Det var da en cool ide, du her har fået, selv om jeg vist skal bruge rigtig maaaaaaaange albums, hvis jeg skulle gøre det for alle de kort jeg har gemt he he he, men det ser super godt ud, og ideen kunne måske bruges til flere andre lejligheder. Du gav i hvert fald lige mig en rigtig fed ide, som skal prøves nu til et andet formål , men skal nok vise den, hvis det dur LOL.

    SvarSlet
  2. Rigtig fin ide. Tak for kigget.

    SvarSlet