onsdag den 4. december 2013

December hygge

Sådan ser det ud hjemme hos os, der er bare hygge for alle pengene. Drengene spæner ud hver morgen og kigger om nissen har været på besøg.
Idag skal vi have Pot og Pande med hjem fra børnehaven, det er drillenisserne der bor på vores store søn Simons stue. Det bliver spændende om de laver nogle drillerier.


Jeg vil også lige vise jer Det lys jeg har lavet til bordpynt her i december. der har jeg fået inspiration fra mit Washi kursus. Det er blevet så fint.

3 kommentarer:

  1. Vildt flot LO.
    Hyggelige kalendere. Sådan ser der også ud hjemme ved mig :)
    Flot og enkel dekoration.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud hos jer med alle de kalendere, men der mangler der godt nok noget, når der ikke er nogle børn mere. Din lysestage er bare super sød også. Ren nostalgi.

    SvarSlet