fredag den 20. december 2013

Mormor


Jeg har endelig fundet billeder af min mormor frem. Billederne er fra hendes 75 års fødselsdag i 2009. Jeg har mange billeder fra den dag og vil lave et album til dem. Jeg mistede hende for to år siden og det er først nu jeg kan holde ud at kigge på billederne. 

Papiret hedder Ruby rock-it og er super lækkert og træbanner, jeg mener det er fra Prima.Ellers har jeg kun brugt ting, jeg har fået min pakkekalender, så tak til jer på Scrapsisters for de fine gaver. Bag billedet har jeg en mellemlægningsserviet, som jeg har fået noget lyserøde og brunt mist, så den matcher papiret. Så er der brugt virkelig lækre blomster, drops,bling og den søde engel jeg også har fået.

                                   



8 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt LO, og din lille engel siger jo meget om dine tanker.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot layout og jeg kan sagtens forstå, at de lige har skulle ligge i en periode, før du var klar!
    Mange flotte detaljer - specielt den med perler på servietten :)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot LO, og man er ikke i tvivl om, at hun er savnet ud fra det her. Dejligt at du nu har fået mod på at få det lavet, så du kan mindes alle de gode timer, der har været.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO. Jeg kan godt lide at perlerne både er på servietten og på blomsterne. Det er hårdt at savne.

    SvarSlet
  5. I know the feeling, super flot LO

    SvarSlet